Termeni si conditii pentru servicii de reparatii scule profesionale
Acești Termeni și Condiții pentru servicii de reparații scule profesionale constituie un acord legal între Sata Tools Tech, cu sediul la Jud. Prahova, Loc.Ploiesti, Str. Poligonului Nr. 2, și clienții săi care solicită și primesc servicii de reparare a sculelor profesionale de la Companie. Acești Termeni și Condiții au rolul de a stabili în mod clar drepturile și obligațiile părților implicate și să asigure o relație transparentă și corectă.
1. Acceptarea Termenilor și Condițiilor
1.1. Prin accesarea, utilizarea sau solicitarea de servicii oferite de Companie, Clienții confirmă în mod expres că au citit, înțeles și sunt de acord să respecte în totalitate acești Termeni și Condiții. Orice utilizare sau accesare ulterioară a serviciilor Companiei implică o acceptare implicită a acestor reguli și obligații.
1.2. Compania își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în orice moment și fără notificare prealabilă. Este responsabilitatea Clienților să verifice periodic acești Termeni pentru a fi la curent cu orice modificări. Utilizarea continuă a serviciilor după orice astfel de modificări se va considera o acceptare a acestora.
2. Serviciile Oferite
2.1. Compania se angajează să furnizeze servicii de reparații a sculelor profesionale în conformitate cu specificațiile detaliate de fiecare Clienț în parte. Aceste servicii pot include, dar nu se limitează la, repararea, întreținerea, revizia și curățarea sculelor profesionale în funcție de necesitățile individuale ale fiecărui Clienț.
2.2. Compania se obligă să depună toate eforturile rezonabile pentru a furniza serviciile de reparații într-un timp rezonabil, în concordanță cu acordurile stabilite cu Clienții. Compania își asumă responsabilitatea de a oferi servicii de calitate și de a respecta standardele profesionale corespunzătoare.
2.3. În cazul în care Compania constată că o lucrare solicitată de către Clienți este inadecvată sau implică un risc semnificativ pentru siguranța personalului sau a proprietății, Compania poate refuza prestarea serviciului și va comunica motivele acestei decizii Clienților în mod clar, fara sa existe un cost de constatare din partea Clientului.
3. Comenzile și Plățile
3.1. Pentru a solicita serviciile de reparații, Clienții trebuie să depună o comandă în scris sau prin intermediul platformei online la rubrica de pe site “Garantii si Reparatii”. Comanda trebuie să conțină informații detaliate cu privire la sculele ce urmează a fi reparate, inclusiv tipul, marca și orice alte specificații relevante.
3.2. Prețul serviciilor de reparații va fi stabilit în funcție de complexitatea lucrărilor necesare, tipul sculelor și a componentelor, precum și de materialele sau piesele suplimentare implicate. Compania va furniza o estimare de cost a reparatiei, devizul/oferta de reparatie se va transmite telefonic sau pe email, pentru a asigura transparența financiară pentru Clienți. In cazul unui echipament care nu se repara, se va achita costul de constatare, cf Anexa tarife constatare.
Devizul/oferta de reparatie este estimativa, existand posibilitatea ca la montajul pieselor initiale sa se constatate ca mai sunt necesare si alte piese pentru o buna functionare a echipamentului.
In acest caz, se va informa clientul cu privire la acest aspect, acesta avand dreptul de accept sau refuz.
3.3. Plata pentru serviciile de reparații se va efectua la finalizarea lucrărilor, sau daca este necesara o comanda la furnizor extern, clientul va achita in avans. Factura va fi trimisa prin email clientului, iar clientul are obligatia de a raspunde la acel email cu o confirmare a platii. Compania acceptă diverse metode de plată: numerar, card de credit/debit, transfer bancar .
3.4. În cazul în care Clienții nu efectuează plata serviciilor în termen de max 3 zile de la primirea facturii, Compania își rezervă dreptul de a percepe penalități de 1%/zi pentru întârziere și/sau de a suspenda prestarea serviciilor până la achitarea integrală a sumei datorate.
4. Politica de Anulare
4.1. Desi dupa acceptul de reparatie din partea clientilor compania comanda piesele necesare reparatiei, clienții au dreptul de a anula o comandă pentru serviciile de reparații acceptate, insa echipamentul se va expedia clientului numai dupa ce clientul va achita taxa de constatare aferenta si costurile de transport tur-retur; aceleasi costuri le va avea de achitat si in cazul in care clientul refuza reparatia unui echipament.
5. Garanție
5.1. Compania oferă o garanție pentru serviciile de reparații prestate, în funcție de termenii și condițiile specificate în oferta de servicii sau în acordul încheiat cu Clienții. Durata și acoperirea garanției pot varia în funcție de natura lucrărilor efectuate, iar detaliile exacte vor fi comunicate în scris Clienților pentru fiecare comandă în parte.
5.2. Garanția acoperă eventuale defecțiuni sau probleme care apar ca urmare a muncii efectuate de Companie sau a materialelor folosite în timpul prestării serviciului. Clienții sunt încurajați să notifice Compania în scris cu privire la orice problemă care apare în timpul perioadei de garanție, iar Compania se angajează să depună eforturi rezonabile pentru a soluționa orice neconformități într-un timp rezonabil.
5.3 Reparatia unor scule in garantie
Intotdeauna criteriile de reparatie in perioada de garantie se cor supune conditiilor specifice fiecarui producator in parte, cerintele si documentatiile emise de acestia fiind cu titlu obligatoriu. Lipsa datelor de identificare, datele incomplete sau ilizibile, sau modificarile neautorizate din documente exclud in mod automat produsele de la acordarea garantiei.
- pentru sculele Makita clientul se va adresa celui mai apropiat centru Service, conform informatii in certificat garantie; daca se decide trimitere sculei la service SATA TOOLS TECH, costurile de transport sunt in sarcina Clientului.
- pentru sculele Bosch clientul poate sa trimita echipamentele direct la Bosch Romania, conform informatii din certificatul de garantie Bosch; daca se decide trimitere sculei la service SATA TOOLS TECH, costurile de transport sunt in sarcina Clientului.
- pentru sculele Bosch clientul poate sa trimita echipamentele direct la Bosch Romania, conform informatii din certificatul de garantie Bosch; daca se decide trimitere sculei la service SATA TOOLS TECH, costurile de transport sunt in sarcina Clientului.
- pentru scule Milwaukee, DeWalt, Stanley, Black&Decker, Bostitch: clientul ne poate solicita reparatie in garantie, va furniza copie certificat garantie, factura/bon fiscal si adresa de unde trebuie preluat echipamentul; costurile de transport tur si retur sunt asigurate de SATA TOOLS TECH SRL, exceptie facand cazurile in care reparatia nu face obiectul garantiei si la care clientul va achita atat transportul cat si reparatia.
- pentru alte tipuri de scule - costurile de transport tur-retur service sunt in sarcina clientului.
6. Confidențialitate
6.1. Compania se angajează să respecte cu strictețe confidențialitatea informațiilor furnizate de Clienți în timpul prestării serviciilor. Aceasta include, dar nu se limitează la, informații cu privire la sculele, documentație tehnică, date personale și orice altă informație confidențială. Compania nu va dezvălui aceste informații către terțe părți fără acordul expres și scris al Clienților sau în lipsa unei obligații legale în acest sens.
7. Responsabilitate
7.1. Compania se angajează să presteze serviciile de reparații cu profesionalism și să depună toate eforturile rezonabile pentru a evita orice daune sau pierderi. Cu toate acestea, Compania nu va fi responsabilă pentru orice daune sau pierderi suferite de Clienți sau de terțe părți în timpul sau ca urmare a folosirii serviciilor.
7.2. Clienții sunt de acord să asume integral orice risc asociat cu utilizarea sculelor reparate și să respecte cu strictețe orice instrucțiuni de siguranță și întreținere furnizate de Companie/producatorul echipamentelor/sculelor pentru a evita accidentele sau daunele.
8. Forța Majoră
8.1. Compania nu va fi răspunzătoare pentru întârzieri sau eșecuri în furnizarea serviciilor cauzate de evenimente de forță majoră sau circumstanțe din afara controlului său. Asemenea evenimente pot include, dar nu se limitează la, cutremure, inundații, incendii, războaie, greve, tulburări civile, acte de terorism sau orice alte evenimente neprevăzute care afectează prestația serviciilor.
9. Legislație Aplicabilă și Jurisdicție
9.1. Acești termeni și condiții pentru servicii se aplică tuturor comenzilor pentru servicii de întreținere și reparații ale sculelor electrice, precum și pentru lucrările pregătitoare, respectiv diagnoza produselor, depozitarea acestora sau întocmirea devizelor estimative (denumite în continuare Servici oferite) plasate de către client la Sata Tools Tech, , cu sediul la Jud. Prahova, Loc.Ploiesti, Str. Poligonului Nr. 2, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J29/100/2013 , C.U.I. 31110127.
10. Modificări ale Termenilor și Condițiilor
10.1. Compania își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții la discreția sa. Clienții vor fi notificați cu privire la orice modificare a acestor termeni și condiții și vor avea posibilitatea să-și exprime acordul sau dezacordul cu aceste modificări într-un termen specificat de Companie.
Anexa taxe constatare si manopera
Taxele de constare si manopera pentru reparatii la sediul Service sunt urmatoarele:
Grupa | Tip utilaj | Constatare fara TVA | Manopera fara TVA | Timpi estimati de interventie/constatare |
---|---|---|---|---|
Grupa 1 | Scule pneumatice sub 2 kg | 40,00 lei | 101 LEI / ORA (intre orele 08.00 – 17.00) | 2-4 zile lucratoare |
Masini de gaurit / insurubat sub 2 kg | ||||
Suflante aer cald | ||||
Polizoare unghiulare si axiale cu putere sub 1500W | ||||
Palane manuale, scule manuale pentru instalatii | ||||
Alte scule sub 2 kg | ||||
Grupa 2 | Rotopercutoare intre 2 kg si 4 kg | 50,00 lei | 3-6 zile lucratoare | |
Incalzitoare electrice | ||||
Masini electrice portabile pentru prelucrarea lemnului | ||||
Polizoare unghiulare si axiale cu putere peste 1500 W | ||||
Masini de frezat | ||||
Alte scule si utilaje intre 2 kg si 4 kg | ||||
Grupa 3 | Rotopercutoare intre 4 kg si 11 kg | 100,00 lei | 3-6 zile lucratoare | |
Utilaje semistationare de debitat | ||||
Utilaje stationare pentru prelucrarea lemnului | ||||
Compresoare de aer (pâna la 50 litri) | ||||
Utilaje cu motor termic in 2 timpi | ||||
Ciocane pneumatice | ||||
Aspiratoare industriale si exhaustoare | ||||
Alte utilaje intre 4 kg si 11 kg | ||||
Grupa 4 | Scule electrice peste 11 kg | 150,00 lei | 110 LEI / ORA | 5-8 zile lucratoare* |
Compresoare de aer cu piston (vas pâna la 200 litri) | ||||
Utilaje cu motor termic in 4 timpi sub 150 kg | ||||
Echipamente filetare de mana | ||||
Tunuri de caldura | ||||
Aparate de spalat cu presiune si apa rece | ||||
Alte utilaje stationare sub 150 kg | ||||
Grupa 5 | Utilaje cu motor termic peste 150 kg Echipamente de sudura | 200,00 lei | 220LEI/ORA | 5-8 zile lucratoare* |
Utilaje cu motor termic diesel | ||||
Compresoare de aer cu vas peste 200 litri | ||||
Alte utilaje stationare peste 150 kg |
* se confirma in functie de complexitate; preturile sunt exprimate in LEI si nu contin TVA.; preturile mentionate NU CONTIN CONTRAVALOAREA PIESELOR inlocuite, necesare efectuarii reparatiilor, contravaloarea diurnei, cazarii, deplasarii personalului Prestatorului la locul de situare al echipamentelor (daca lucrarea implica deplasare efectuata la cererea Clientului), etc.
Pentru aparatele de sudura, de cele mai multe ori constatarea implica automat si repararea placii electronice pentru a fi testat, asadar clientul va fi informat de catre departamentul relatii clienti atunci cand aparatul este reparat; in cazul in care se refuza costul reparatiei, clientul va achita 250 Lei (TVA inclus) pentru manopera de constatare, curatare, montare si demontare piese. In cazul in care aparatul are un defect major si nu se justifica inceperea constatarii/reparatiei, clientul va fi informat si nu se va percepe nici un cost.